mandag 2. april 2012

Ting på gang...

Har noe greier på gang nå..
Det første er at siden jeg hørte det var konsert på kafe K med lokale Voice deltakere på påskeaften så fikk jeg fryktelig lyst på den. Men sånn familiemessig så har jeg vel vært med på litt mye i det siste (mener mannen?) Og det er vel sant nok. Så vi har en liten stillingskrig på gang rundt dette temaet. Så målet mitt nå er å "myke" opp mannen såpass at han har lyst å sende meg av gårde til og med med lommepenger;-) Så spørsmålet jeg har til mine 5 lesere er om jeg skal bruke kvinnelist eller rett og slett være åpen om planen min? Skal lage resten av påska hans som en drøm:-):-) Jeg har en plan....

Begynner med fotmassasje i kveld...Spurte nettopp om det var noe jeg skulle hente til han, om det var noe han manglet. Han så rart på meg og lurte på hva jeg mente. Så utfra det  skjønner jeg at her er det mye å hente på å bligjøre mannen;-)

Andre greier på gang er "operasjon Tonje`s fatcamp" Det går strålende!! Gått opp en halv kilo. "Fatcamp" startet for ca 14 dager siden. Begynte så bra gitt..Men så hadde jeg bursdag og så begynte det å blåse så voldsomt ute...Ekke noe særlig å trimme ute da;-) Men nå er jeg i gang med fettbrenning igjen. Går for noe sånn som dette...Eric Prydz - Call On Mannen ville se film...så film blir det:-)

2 kommentarer:

  1. Håper du ikke har gitt opp ennå. Har selv fått fritime fra yngste på 10 mnd og sitter på jessheim storsenter og leser bloggen din mens jeg stapper i meg en kyllingburger som jeg fortjener enormt for alt jeg skal handle.

    Ikke dårlig det at folk velger din blogg når man har barnefri....

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt genialt fru Øverli:-) Kose deg! For shopping er slitsomt:-)

      Slett