fredag 27. april 2012

Endelig fredag med min sexy mann...

Opp å hoppe kl 0550:-)
Redd for å komme for seint til første arbeidsdag. 4 åringen var førstemann i barnehagen. Han var bare glad han vant med å komme først;-) Hver sin greie:-) Og jeg har aldri vært så tidlig på jobb..Helt ny opplevelse:-)
Børsta av litt rust, og det tok ca 5 min. Godt det er helg etter denne arbeidsuka... Simulering og fagdag til mandag. Og 1.mai og fri på tirsdag:-) Dette passer meg meget bra;-)  Hatt en og en halv narkose i dag. Og noe annet småting. Og en fantastisk sedasjon om jeg får lov å si det selv;-)  Når pasientene elsker deg, ved du at du har truffet på rett "dop" dose.
Fikk lunch i ro og fred..uten at noen ville ta maten min...Men så enkelte sendte lange blikk etter den da;-)
Tror jeg har vært litt over gjennomsnittet på do..Men ellers er alt som ved det gamle..Med paddeflat hårpryd så var det rett på skuespill i barnehagen som barna hadde laga selv. Var noe med ei høne som tok en rakett mm..Fornøyelig:-)

Sjømat måned på Rema 1000 i mai. Og mannen har lagt sin elsk på disse matoppskrift heftene.  Er stygt redd for at det blir masse fisk fremover;-) Fisk to ganger denne uka og mannen planlegger å ha sei til mandag.

Fortalte han at jeg elska denne matlagings siden av han. En veldig sexy side du viser der, sier jeg;-) Ikke prøv deg sier han! Vet hva du prøver på nå:-)
Kan ikke en sulten stakkar få gi et kompliment nå eller?;-)

Dette diska han opp med i dag:-)

Laks med noe godt...

Er ikke dette sexy så vet ikke jeg;-)

Spurte mannen hvordan første pappaperm dagen har vært. Vel vitende om at Jørgen sover sånn ca 15 min av gangen... Joda minsten sov i 3 timer midt på dagen og bare blid..WTF??? Det har han aldri gjort før....Er det ingen rettferdighet? Regna nesten med det. Power nap kongen er kurert når pappaen har permisjon;-) Jaja, unner de masse harmoni og godt sovehjerte jeg:-)

Søndagsmiddagen spaserte rundt i hagen i dag...Men her i huset så er ikke det stuereint å tenke sånn. Først når rådyra har hagle og, så kan det bli en sport ut av det;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar