fredag 13. april 2012

Nettbank, party og turbaner...


Våknet opp til en mistenkelig eim på soverommet i dag...Ser misten sitter og gliser fra øret til øret. Ble en utfordrende bleie. Hadde nok sitti på den en stund:-)
I dag blir det ut med gode kollegaer. Er et sota liv;.) Jeg er litt vanskelig å få med på fest;-);-)
Måtte forklare mannen at jeg måtte få med meg den kvelden...Kan jo være viktig for karrieren min;-)
Han kommer nok til å savne meg på fredagskvelden der jeg normalt er sjef for fjernkontrollene og han prøves overtales om hva som er bra og ikke på The Voice;-)
Men i dag lister jeg meg så stilt på tå når jeg skal ut å røve....Rødvinen til mannen.(vunnet på jobben)

Rocka frokost tv i dag..skikkelig partystemning der;-) 90-talls pop:-) Lurer på om det kommer noe bra på Bonanza i dag....

  
Minsten leker med kakeboksen sin. Noe Fisher Price greier med en intens lyd som kryper inn under huden på meg...Jeg fordømmer den dagen han fikk den! Vrenger lyden opp på frokost tv...Mimrer om 90-tallet, da jeg var populær og hadde struttepupper;-)

Nå leker vi med reklameblader...river det i fillebiter:-) Når jeg er inne på reklame. Får sånne sweetdeal tilbud i innboksen min. I dag var det valget mellom urinlekkasje operasjon og gitarkurs....What to do??:-) Er foreløpig bare kommet dit at hvis jeg nyser på full blære bør jeg være på do:-) Og tisser på meg når jeg ler...men bare hvis det er en skikkelig god vits;-)

Men jeg kan ikke spille gitar, og har en i kjelleren som min kjære bestemor kjøpte til meg.  Stakkar, hun håpa på å finne det musikalske i meg:-) Hva gir du meg for det? 12 år og fikk gitar!! Har aldri vært interessert...Kan tro jeg ble glad;-) Prøvde å selge den en gang...

Er visst turbanens dag i dag, sier de på frokost tv:-) Fantastisk! Da er antrekket i boks for kvelden og bad hairdays historie;-)

Sånn, da er minste medlemmet av strømpebukse mafiaen lagt...Går bort å åpner barskapet...Lagrer regningene våre i barskapet. Ikke tilfeldig plassering. Tar meg en klunk når jeg betaler regninger...;-)

Finner ikke kodebrikken!!! Leiter høyt og lavt..Henter meg en ny dram fra regningskapet:-) Ringer mannen min 2 ganger på jobb og kjefter og smeller...Har du rota bort kodebrikken min ??! Han benekter det...Men jeg er ikke helt fornøyd med svaret.
Beskylder pus for å ha rota den bort..sikkert lekt med den!
Finner en annen kodebrikke. Visstnok inaktiv..Så nettbanken er nå sperret!!! Går å henter meg en ny dram fra regnings/bar skapet! Minstemann våkner....Ringer banken som lurer på hva jeg surrer med to forskjellige kodebrikker...Mens minsten sitter og hoier i bakgrunnen:-)
Den hyggelige damen ordner nye passord og diverse for meg:-)
Sender er godt skjult unnskyld melding til mannen:-) Men han er ikke frikjent enda...Han sa, og jeg siterer: "Finner jeg den blant mine saker kommer jeg til å kaste den! Heller det enn at du får greie på det:-)"
Da har vi to potensielle syndere her. Pus og mannen. Kan aldri i verden være meg;-) Er litt pussa her nå....... Og spiller:

                                                                                                                                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar