torsdag 12. april 2012

Hårspray og sparedusjer...

Innom jobb i dag. Arbeidslivet nærmer seg med stormskritt.
For de av dere som lurer på hva jeg jobber med bør sjekke ut denne videosnutten. Sier sånn i korte trekk hva jeg skal tilbake til:-)



Tilbake til bad hairdays betyr det og...Etter en dag med operasjonshette tredd godt nedover hodet så får en ikke mye luft i fjære for å si det mildt...

Legger ikke noen imponerende planer etter jobb for å si det sånn.

Ikke det at jeg er så forfengelig på det området. Men har opplevd mang en gang når jeg skal en snartur innom butikken på vei fra jobb, da møter jeg garantert noen jeg ikke har lyst til å møte...Noen jeg ikke har sett på en stund. Og de ser gjerne dødsfreshe ut og..

Da er kunsten og flette inn i samtalen at du jobber med hette på jobb hele dagen:-) Det er ikke lett skal jeg si. Skal jo falle seg naturlig og.

Et par innarbeida tips er:

Kommer rett fra jobb jeg, for å kjøpe en volumshampo..Tar på å gå med hette hele dagen..Høres litt lavpanna ut, men den får frem poenget.

 Begynne å gå med caps.

Eller så kan du klistre på deg et bredt smil..dra en vits..Så kanskje de overser den fjollete flate looken.

Eller gjør som meg nå...ta det opp som et tema i bloggen:-):-)

Etter et år med sammenhengende bad hairdays bak meg ser det ut som trenden er i ferd med å snu..Men så var det den hetta da;-)
Nettopp slutta og røyte nå..Damer som har født begynner å miste mye hår etter noen måneder.... Jeg begynte med en gang...Heldige meg;-)  Redd for at jeg må satse på hentesveis. Da hadde jo hodebryet vært valgmuligheten mellom venstre eller høyre skill:-)

Har et storforbruk av Catzy hårspray.
Denna sveisen gjør seg ikke selv for å si det sånn..Naturlig volum i manken er totalt fraværende. Hvis jeg skulle vært med på Robinson så hadde min personlige ting vært Catzy hårspray...Og jeg har lært og vet bedre. (Hakkespettboka)

Blir beskyldt av mannen  min for at jeg lager er et stort hull i ozonlaget over huset vårt.
Ok, skal ta min del av skylda for ozonlagets tykkelse...Men Catzy kan jeg ikke leve uten!!
Får meg heller sparedusj for å bøte på miljøet...Og bare tanken på sparedusj får meg til å grøsse...;-)

Når jeg var tenåring bytta mamma ut dusjen til sparedusj..trist dag!;-) Når hun ikke var hjemme bytta jeg det gamle dusjhodet tilbake og tok meg en dusj..Sier litt om mitt forhold til sparedusj..Vår lille hemlighet...tror ikke mamma leser bloggen min;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar