torsdag 19. april 2012

Sjokoladekake, husdyr og dverger....

Hjemme med syk 4 åring i dag som visste seg å være ikke sååå veldig syk alikevel;-) Ble litt lurt i dag:-) Men han fikk belønning for det..Må jo følge opp husmoren i meg. Så jeg slang sammen en sjokolade kake. Det rare med det er at jeg hadde alt i hus for å lage det. Ble litt sjokkert;-)

Har bestemt meg for at jeg hver dag skal prøve å gjennomføre en husmoraktig syssel...Så får vi se om jeg greier å følge opp...Kan ikke ha en husmorblogg med bare tull og tøys. Så her sitter jeg med en langpanne kake og er på fatcamp...Det var lurt!!??;-)




                                  Men det var en annen som synes det var veldig lurt;-)
                                  I pysjen såklart...




La meg få presentere resten av gjengen vår. Dette er Polle. Han sliter med nervene.. Sliter med endel tvangstanker. Oppstår det en livstruende krise setter han seg ned å nivasker seg...Han kan desverre ikke bli Pappa.;-)
Han er opprinnelig mannens pus. Han ser på meg etter mange år som gjesten som aldri vil gå:-)
Kaster ikke et blikk på meg hvis pappaen hans er hjemme. Mulig fordi det var jeg som sørget for at vi aldri får noen små Poller...





Og dette er Frøken Fryd..Skulle egentlig hete Basse. Hennes talent er å ødelegge påskepynt, spise på blomster og herpe sofaen. Er ikke så begeistra for henne akkurat nå;-)




                                    La meg få presentere Haifinn den 2. Freidig type..


                                     Og dette er Priscilla den 3. Hun er litt beskjeden...


Hatt mange flere. Hatt noen Elvis èr, men de har en tendens til å dø tidlig. Ironisk nok.

Begynte med fisker pga bryllupsfesten vår. Hadde de som bordekorasjoner. Men desverre så har den festgjengen tatt kvelden for lenge siden..Håper ikke det ligger noe symbolikk der;-)

Lest side opp og ned om akvariefisker..Meldt meg inn på et akvarie nettsted. Føler ikke at det har hjulpet. Tar nitritt tester og diverse. Men som akvariemafian antagelig ville sagt er at jeg ikke er dedikert nok..Risikerer utestengelse i akvariemafian etter dette;-) Tror ikke de er en nådig gjeng;-)

Andre tanker i løpet av dagen....

Er ikke og kommer aldri til å bli noe kronvitne:-) Mannen var nybarbert etter å ha spart en stund...To dager etter: "Jøss har du barbert deg!".
Hadde jeg vært vitne til noe kriminelt der jeg skulle beskrevet en ukjent gjerningsmann kunne jeg blitt forledet til å tro at jeg hadde sett en dverg med blå hanekam, store tenner og rød håndveske.;-) Har ikke det genet i meg...
Når jeg er inne på dverger. Får høre nesten hver dag av mannen at det har vært en dverg og lånt dusjen vår. Og tror du ikke den frekke dvergen bruker bilen vår og:-) Sitat mannen. Mannen må stille setet frem en meter hver gang..Og jeg ler like godt hver gang;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar