onsdag 4. april 2012

Lovende start på dagen i dag.
  • All gjenværende påskepynt inntakt.
  • Strømpebukse mafian har vært i harmonisk samspill.
  • Mannen halv dag på jobb.
  • Minstemann har sovet over et kvarter.
  • Jeg suger fortsatt i Wordfeud.
  • 4 åring og jeg går fortsatt i pysjen. 
Rundt lunchtid står jeg klar for take off. Da går turen rett til vinmonopolet, og så ut for å kjøpe en haug med solo. Så sloss litt med de ekte husmødrene i kassakøen, som ser ut som de skal brøfø halve Nazaret.(i påskens ånd) 
Må huske å kjøpe blomkål. Min " lumske " plan for å komme meg på konsert på lørdagen må bare bli å lage blomkålsuppe til middag. Noe av det beste mannen vet om. Det kan han nok ikke motstå:-) Selv får jeg litt "lange tenner" av det.

Fant noe skikkelig retro i kjelleren. Blir vel ikke noe mer påskete enn dette. 
"nattens dronning" Hun er vel det jeg kan kalle dum og deilig. Men utrolig barnevennlig. Har en  pus til som heter Polle. Han er en stor bakgårdsmiks med mye nerver. Han er opprinnelig mannens pus. Så etter mange år så ser han fortsatt på meg som gjesten som aldri vil gå. Bilder kommer seinere. Ser han ikke så ofte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar