tirsdag 17. april 2012

Eventyrbriller...

Når det er min tur til å lese god natt historier blir jeg ofte ferska i å jukse. Tar og hopper over sider..Lager meg mine egne historier...I dag prøvde jeg meg på en ny variant. Kan jeg låne puta de og slappe av litt, så kan du lese for mamma?:-) Ja ja greit det sier kjekken:-) Er du trøtt mamma? Ja veldig, for pappa snorker sånn sjønner du;-) Men husk at mamma vil være helten da!:-) Mamma dubba av litt...Selv etter dette er jeg førstevalget på god natt historier...Go figure?;-)

Siden det er helt i innspurten på permisjonen må jeg gjøre noe typisk permisjons syssel. Så i dag var det min tur til og loffe rundt på Herkules kjøpesenter. Jeg og resten av Caffe latte-babyenes mammaer:-)
Med baggen full av bleier og en banan hver til snacks. Ikke minst en haug med sutter, for nå skal hoieren på tur. Presse meg frem blant reoler med en alt for stor vogn..Ta stor plass på kafeer..I dag var det min tur;-)

Skal vi snart ta oss en latte og noe å bite i mamma...


Tar meg 2 timer å komme meg ut av huset. Blir aldri skikkelig god på det der.

Må huske på og ikke putte ting oppi vogna uten å betale for det. Sist gang oppdaget jeg en melon i vogna når jeg kom hjem:-)
Hvis Meny på Herkules har hatt vareopptelling og savner en melon, så var det meg;-)

Ta med guttungen på kafe med en agurk..vekker litt oppsikt:-)



Dagen fangst ble en mango;-)





Ute å testa Trumf joggeskoa i kveld...Gikk som det måtte gå det...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar