onsdag 25. april 2012

Snørr, lego og overvåkning...

Kosedag med gutta mine. De fine gutta mine:-)

Ser ut som misten synes det er stor stas og sitte i gostolen til broren.



Gått i film og lego og snørrtørking på minsten. Enorm snørr produksjon:-) Fasinerende:-)
Litt mindre tid for meg å pusle med mitt...Går på do på akkord og husker ikke om jeg har pussa tenna i dag:-) Ny pers på raskt dobesøk i dag;-) Grinder må lukkes, ledninger hjemmes. Slenger en skalk til minsten. Klar ferdig gå! Spring på do...

Sitter å aner fred og ingen fare mens jeg mater minsten. Mamma jeg er ferdig! Har bæsja!! Svarer jeg ikke fort nok...JEG HAR BÆSJA!! Når er det vanlig at småbarn begynner å fikse tørkinga selv..Mulig jeg er litt treg der. Han er klar for neste steg. Overlater det til mannen;-)

4 åringen ville ikke leke på rommet sitt i dag. Var så rotete der så da fant han ut at han skulle ta med legokassa si ned i stua. Der var det mye bedre;-) Ok, mamma lar den passere. Orker ikke å ta den kampen i dag. Overlater det til mannen:-)

Ville ha med meg å bygge lego. Ok skal gi det en sjangs. Men mamma du bygger jo alt du!!:-( Mamma ble visst litt ivrig der ja. Var jo litt morro og:-)

Her er dagens arbeid. Sønnen fikk lov til å sette på noen blålys her og der...Han jukser alt for mye i bygginga så måtte ta kommandoen der:-)



Må vel brilijere med et husmortips fra husmorbibelen;-) Et av tipsa kommer ikke til å skje her i huset. Ikke regn med det;-)














Ellers føler jeg meg litt overvåka for tiden... Hver gang jeg publiserer noe på facebook så piper det i mannens telefon. Han får oppdateringene mine inn på telefon sin. Jeg reagerete på pipinga fra telefonen hans i går..Spurte om han fikk melding når jeg publiserte noe. Gjør visst det, sier kjekken som det mest naturlige i verden:-) Makan;-) hmm..Stoler han ikke på at jeg bare har gode hensikter ;-) Holder meg jo alltid innenfor de uskrevne grensene og har jo så godt som anonymisert mannen;-) Ingen som vet hvem han er!;-);-)

Sånn helt på tampen...Prøver å påvirke mannen til å gjennomføre noe husmorsysler når jeg er på jobb. Han: "Jeg legger ingen bestemte planer for permisjonen min..." Jeg: Hadde jo vært kjekt om du fikk lista litt, og så bruker jeg og støvsuge annen hver dag!  Det synes han var vel ofte..Humrer..Har jo en liten gutt som soper gulvene her om dagen...Jeg har ikke støvsuga sååå ofte. Ingen som legger merke til det heller..Minsten har fått seg noen nye venner i de hybelkaninene:-) Men må jo legge lista litt høyt:-)
Jeg blogger jo tross alt;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar