søndag 22. april 2012

Før kirketid...

Opp å hoppe kl 0515. Meningsløst spør du meg:-) Litt forvirra trodde kl var 0615. Akkurat som det hadde vært så veldig mye bedre:-)
Etter en tidlig ufrivillig start på dagen tenkte jeg å sove litt på sofaen...Bare jeg og 4 åringen som er våkne. De andre sover søtt:-) 4 åringen synes det var kjedelig at mamma sover. Bråker med vilje..Tramper over gulvet! Prøver å forklare han at jeg bare må hvile øynene mine litt. Akkurat sovna så roper han: BØ! Hva gir du meg for det?! Var ikke meg han skulle skremme men pus?! Særlig:-) Men en liten power nap hjalp det. Kanskje minsten har rett:-) Nå prøver jeg å se positivt på det(for bloggens skyld)


Denne lå under puta mi når jeg sov:-) 4 åringen og jeg har sett på slanger og haier på Youtube en time nå..Fått min dose av det kjenner jeg;-)

Tar fatt på dagen med skyhøyt melatonin nivå:-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar